Na lekcji przyrody w kl. 4a, przy realizacji tematu: „Jak działa układ pokarmowy?”, wykorzystaliśmy pomoce dydaktyczne, które szkoła otrzymała w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

Były to modele narządów wewnętrznych – poszczególnych części układu pokarmowego.
Lekcja okazała się interesująca i przyciągająca uwagę, a przedstawione uczniom informacje były przekazane w sposób różnorodny i atrakcyjny. Uczniowie mieli możliwość zaangażowania się w tematykę lekcji na wiele sposobów. Taka forma prowadzenia zajęć nie tylko wzbudza zainteresowanie, ale również ułatwia przyswajanie nowych treści i pogłębianie wiedzy.

 

uczniowie prezentują modele czaszek i innych elementów szkieletu uczniowie prezentują modele czaszek i innych elementów szkieletu uczniowie prezentują modele czaszek i innych elementów szkieletu uczniowie prezentują modele czaszek i innych elementów szkieletu uczniowie prezentują modele czaszek i innych elementów szkieletu uczniowie prezentują modele czaszek i innych elementów szkieletu uczniowie w ławkach przy pracy uczniowie prezentują modele czaszek i innych elementów szkieletu